Not known Details About طراحی وب سایت

Wiki Article

اگر چه از هر دو روش میتوان برای طراحی تمامی وب‌سایت‌ها استفاده کرد اما یک انتخاب دقیق می‌تواند در بازخورد و کارایی سایت شما تاثیر زیادی داشته باشد.

اگر به فعالیت و هدف پیش بینی شده برای سایت خود ایمان دارید و آن را برتر از دیگر خدمات یا سایتهای موجود در بین رقبا میدانید، کافیست با انتخاب پلن طراحی سایت اختصاصی ، و بیان کلیه نیازها و دغدغه های ذهنی خود آن را به شکلی متناسب و در بستر یک وب سایت بسیار سریع و کاربردی از ما تحویل بگیرید.

سوال مهم این جاست، آیا می‌شود با هزینه‌های پایین طراحی سایت، کیفیت مطلوب در طراحی وب‌سایت را حفظ کرد؟ مسلما جواب منفی است.

بعد از انجام ۳ مرحله قبل از مراحل طراحی سایت چیست به مرحله آخر کار یعنی راه اندازی سایت در بستر جهانی اینترنت که در هر نقطه از جهان قابل دسترسی باشد. در مرحله آخر بعد از تهیه یک هاست مناسب (برای خرید بهترین هاست ایران حتما مقاله ۱۰ شرکت هاستینگ برتر ایران را مطالعه بفرمایید) و انتخاب یک نام دامنه مناسب (برای انتخاب نام دامنه مناسب مقاله راهنمای انتخاب نام دامنه مناسب را از دست ندهید) سایت را پیکربندی کرده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.  

هدف آکادمی وبکیما رشد و ارتقای تجارت آنلاین و دیجیتال مارکتینگ در ایران به اندازه سهم خویش است. امیدواریم با کمک شما همراهان گرانقدر به این هدف دست یابیم.

البته لازم به ذکر است که ما در پلن طراحی سایت فوری و سفارشی با بالا بردن میزان نیروی متخصص زمان تحویل سایت اختصاصی را به نصف کاهش میدهیم که میتوانید از آن پکیج نیز استفاده کنید. 

ما در این صفحه به برآورد هزینه طراحی سایت، مشاهده و بررسی نمونه‌کار و مقایسه بهترین شرکت‌های طراحی وب سایت پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

تمامی شما و دوستان را همراهی خواهیم کرد تا رسیدن به اهداف گرانقدرتان روز و شب درکنارتان خواهیم بود، در راه رسیدن به هدف کم و کاست مجموعه ما را با خودمان در میان گذارید واطمینان کنید از ابتدا تا انتها در مجموعه شما و خدمت گذار شماییم.

سرورها کامپیوترهای خاص با سخت افزار قدرتمند و تنظیمات نرم افزاری ویژه هستند که در مراکز داده امن و مجهز (دیتاسنتر) با سرعت و دسترسی بالا به اینترنت قرار گرفته و برای میزبانی سایت ها و اپلیکیشن های وب و موبایل استفاده می‌شوند.

مزیت بسیار مهمتری که در سایتهای اختصاصی دیده میشود، طراحی و کدنویسی آن است که کاملا متناسب با نیاز شما ، هویت برند و به صورت اختصاصی صورت میگیرد. قالبهای آماده همانطور که از نامشان پیداست ممکن است در بسیاری از سایتهای دیگر به کار روند و این برای معرفی یک برند ضعف بزرگی است، ضمن اینکه بسیاری از امکانات منحصر به فرد یک سایت مثل سیستم خرید و فروش، باشگاه مشتریان و ... به هیچ وجه در قالبهای وردپرس یا آماده وجود نداشته و تنها به وسیله کدنویسی اختصاصی در آن سایت به وجود طراحی سایت اختصاصی آمده است.

این مورد تاثیر بسیار مهمی در روند رشد سایت شما دارد. در واقع شما هیچ‌گاه نیاز به طراحی مجدد سایت جهت همگام سازی با تکنولوژی‌های جدید نخواهید داشت.

با سلام و احترام؛ پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان به اینگونه صحبت ها توجه نکنید، هم اکنون بیشتر از ۳۵ درصد سایت های کل جهان با وردپرس و افزونه های آن طراحی شده اند و در بین آنها سایت های بسیار بزرگی نیز وجود دارد، حتی دیجی کالا مگ با استفاده از وردپرس طراحی شده است!

پویا و داینامیک بود سایت به این معنی است که تمامی محتوای صفحات سایت توسط مدیر سایت قابل تغییر است و ممکن است هر روز یک صفحه جدید با محتوای متغییر در سایت منتشر شود مانند سایت های طراحی وب سایت خبری یا مجله ای که در هر روز چندین اخبار جدید را در صفحات جدید منتشر می کنند.  

همچنین ممکن است مجبور شوید چندین بار به کارگاه طراحی سایت شرکت وب سازان مرصاد ( دئووب ) جهت همکاری با برنامه نویسان مراجعه نمایید. پس لطفا صبوری و شکیبایی خود را سرلوحه کار قرار داده تا پروژه شما به نحو احسن به پایان برسد.

Report this wiki page